Swinnen
Wij zijn in de toonzaal
Wij zijn in de toonzaal geweest en waren onmiddellijk overtuigd van de ramen. heel degelijk materiaal en wesley en stefan hebben prima werk geleverd. echt heel tevreden van a tot z!
Dit bericht met de titel « Wij zijn in de toonzaal », geplaatst op Custplace, respecteert ons handvest. U kunt een commentaar of recensie achterlaten, een beoordeling toewijzen, een vraag stellen in het openbaar vanuit onze vertrouwde ruimtes. Meer informatie
Bent u nog geen lid?
Account aanmaken, het is gratis en het duurt minder dan een minuut!
Beter gehoord worden
Leden krijgen meer reacties dan anonieme gebruikers.
Uitgebreide opvolging
Door lid te zijn, kunt u uw verzoeken gedetailleerd volgen.
Exclusieve toegang
Als lid hebt u extra opties.